Penkios priežastys šią vasarą išmokti plaukti banglente Lietuvoje


Nors kelionės pasaulyje šį atostogų sezoną bus apribotos, egzotiškų nuotykių galima patirti ir Lietuvoje. Užsiimantiems vandens sportu ne paslaptis, kad Baltijoje vėjai atgena puikių bangų norintiems slysti banglente. Per didžiausias metų audras jos gali siekti net šešis metrus, o retkarčiais, nuo kranto pasisukęs vėjas, jas sušukuoja lyg vandenyne.

Pirmiesiems žingsniams tokių sąlygų nė nereikia. Norint tobulinti savo techniką, užtenka vos iki kelių siekiančių bangelių, o tokių Melnragės paplūdimys sulaukia kiekvieną savaitę. Tad štai penkios priežastys, kodėl reikėtų išbandyti banglenčių sportą arti namų dar šią vasarą.  

Founder image

1. Puikiai pasiruošite vandenyno bangoms.

Jeigu planuojate išbandyti vandenyno bangas ir tam skirti savo pinigus ir, svarbiausia, laiką – į tokią kelionę geriau vykti pasiruošus. Išmokę saugaus elgesio vandenyje bei pakloję tvirtus pamatus lentos kontrolei ar bangos pagavimui, vandenyne tikrai pagausite daugiau ir geresnių bangų, negu pradėję nuo nulio. Išnaudokite savo kitą kelionę į Bali, Maroką ar Kosta Riką visu 100 procentų ir parsivežkite geriausių įspūdžių nuo rimtų vandenyno bangų!

2. Pasikrausite gerų emocijų.

Banglentės – daugiau nei sportas. Turbūt atkreipėte dėmesį, kad banglentininkai – visuomet besišypsantys. Siūbuojantis bangų ritmas veikia tarsi meditacijos forma. Veikia taip pozityviai, kad visame pasaulyje banglenčių sportas naudojamas ir terapijai. Nuo sergančių depresija ir susidūrusių su rimtais gyvenimo iššūkiais iki karo veteranų ar vaikų autistų. Išsiirkite į jūrą, pamirškite kasdienius rūpesčius ir atraskite kitokį ryšį su gamta ir Baltija.

Product image
Founder image

3. Išmoksite saugiai ir patogiai jaustis vandenyje.

Prieš lipant į jūrą, privalu išmokti saugiai elgtis vandenyje, suprasti, kaip veikia bangos ir srovės. Kiekvienas patyręs instruktorius pamoką pradės būtent nuo šios informacijos. Net jeigu neplanuojate ateityje tapti bangas po pasaulį besivaikančiu nutrūktgalviu – kelios lengvai įsimenamos taisyklės užtikrins, kad prie vandens ilsėsitės saugiau. O jeigu nemokate plaukti ar turite su vandeniu susijusių baimių – jums būtina sudalyvauti stovyklėlėje ir saugioje aplinkoje suprasti, kas yra jūra, kaip kyla baimės ir kaip jas įveikti. 

4. Kalorijas deginsite su šypsena!

Per karantiną užsisėdėjote ant sofos? Ne bėda. Banglenčių sportas –puikus būdas deginti kalorijas to nė nepastebint. Juk metro aukščio banga su savimi nešasi beveik toną vandens. Dešimt bangų per minutę – dešimt tonų, kurias įveiksite su šypsena veide. Plaukiant banglente – labai svarbu geras apšilimas, nes niekada nežinai, kiek teks laukti savosios bangos. Tad kvalifikuoti instruktoriai ne tik išmokys plaukimo technikos, tačiau ir papasakos apie teisingą apšilimą prieš treniruotę, o leidžiantis saulei – padės kartu prasitempti raumenis ir atgauti jėgas. 

Product image
Founder image

5. Mokysitės iš savo srities profesionalų.

Kvalifikuoti instruktoriai, kurie supras tave ir tavo gebėjimus vandenyje. Bene svarbiausias argumentas mokytis plaukti banglente Lietuvoje – tai per daugiau nei 12 metų išgryninta mokymo metodika, kuri yra pritaikyta būtent Lietuvos banglentininkams. Gali būti tikras, kad tarptautinę kvalifikaciją turintys treneriai tave išklausys ir lengvai suras sprendimus sparčiam tobulėjimui. Praėjusią vasarą per tris "Surf Camp XI“ savaitgalius instruktoriai surengė pamokas beveik 700 žmonių Klaipėdoje, tad patirties jiems tikrai netrūksta. 

Žiūrėti pasiūlymą